Onze dienst

Gastheerschap en klantbeleving

De economie draait op volle toeren. Is uw bedrijf stabiel en heeft u voldoende groei en winst? Misschien bent u zelfs op zoek naar nieuw gemotiveerd personeel, wat in deze krappe arbeidsmarkt niet meevalt.
Maar al met al mag u best tevreden zijn, of toch niet……?

Wat als de concurrentie heviger wordt? Of een nieuwe recessie dient zich aan? Hoe onderscheidt u zichzelf dan in een concurrerende markt zonder de beschikking te hebben over torenhoge reclamebudgetten?
Hoe zorgt u ervoor dat de klant u trouw blijft, en zijn dure euro bij u besteedt zodat uw bedrijf gezond en stabiel blijft? Weet u hoe daarop in te springen? Klantvriendelijk zijn we ondertussen allemaal. Maar wat maakt nu het daadwerkelijke verschil en wat levert het op?

Allemaal vragen die u zichzelf zou moeten stellen. En nog belangrijker: het antwoord erop vinden. Dat geeft u een forse voorsprong op uw concurrenten. En daarmee een waarborg voor een gezonde bedrijfsvoering.

In de Masterclass Gastheerschap en Klantbeleving ga ik gedurende enkele avonden:

………u daarbij helpen
………u motiveren
………u de zaak van de andere kant laten bekijken
………u in beweging laten komen, zowel geestelijk als fysiek
………u laten ‘gluren’ bij de buren
…….samen met u de blinde vlekken in uw organisatie opsporen
…….als klankbord voor u dienen
Tijdens de Masterclass komen veel goede en slechte voorbeelden uit de praktijk voorbij, is er voortdurend interactie in de groep, bouwt u uw kennis uit en vooral, raak u geïnspireerd.
En waar mensen geïnspireerd raken, komt onvermoede energie vrij. En dan gaat er iets heel moois gebeuren………

Want:

  • Tevreden klanten zijn niet altijd trouwe klanten. 60% van klanten die switchen zijn tevreden over de leverancier en switchen toch. Bron: Harvard Business Review 
  • Maar liefst 80% van de bedrijven en organisaties vindt zichzelf klant-gedreven, terwijl slechts 8% van de klanten dit onderstreept.
  • Het vergroten van het klantbewustzijn en medewerkers hiervoor enthousiast krijgen, is stap1. Uw organisatie laten werken vanuit een klant-verbeteraanpak is de volgende stap.
consultancy, coaching, management

Wat kan GLM-Consultancy voor jou betekenen?

De eerste stap op weg naar Groei!

Wat kan GLM-Consultancy voor jou betekenen?

De eerste stap op weg naar Groei!

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken